Kancelaria Jasiński poszukuje do swojego zespołu osoby, która posiada doświadczenie w pracy z finansami oraz wysoko rozwinięte umiejętności w zarządzaniu dokumentacją i wprowadzaniem procesów administracyjnych. Jeśli to zdanie o Tobie to czekamy na Ciebie!
Co będzie należało do twoich obowiązków?
- Prowadzenie bieżącej administracji biurowej (zarządzanie dokumentacją, korespondencją, ewidencjonowanie umów);
- Organizacja pracy biura i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury biurowej;
- Wystawianie faktur, wprowadzanie faktur kosztowych i sprzedażowych do Saldeo i współpraca z działem księgowości oraz zewnętrznymi dostawcami usług;
- Obsługa systemów przeznaczonych do rozliczania czasu prawników Kancelarii;
- Przygotowywanie zestawień, raportów i ewidencji;
- Kontrola należności i zobowiązań finansowych;
- Współpraca z dostawcą usług IT w zakresie zapewnienie sprawności systemów informatycznych w Kancelarii;
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja lub finanse. Dopuszczamy możliwość zatrudnienia studenta III - V roku na powyższych kierunkach;
- Biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności programu Excel;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Komunikatywność;
- Sumienność;
- Odpowiedzialność za powierzone zadania;
Kancelaria oferuje: - Elastyczne godziny pracy;
- Praca w nowoczesnym biurowcu dobrze skomunikowanym z centrum miasta;
- Imprezy integracyjne;
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń związanych z rozwojem zawodowym;
- Stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę;
- Wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia;
- Dofinansowanie zajęć sportowych;
- Prywatna opieka medyczna;
- Dofinansowanie szkoleń i kursów;
- Elastyczny czas pracy;
- Spotkania integracyjne;
- Brak dress code’u;
- Parking dla pracowników.
Zapraszamy!