Poszukujemy ambitnej, samodzielnej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisku
Asystent(ka) Sekretariatu w Kancelarii Prawnej, która:

  • wesprze Kancelarię w bieżącej pracy sekretariatu,
  • skoordynuje obieg korespondencji,
  • będzie nadzorowała przebieg informacji i dokumentów,
  • będzie zarządzała kalendarzem spotkań, obsługą sali konferencyjnej i gości,
  • przygotuje pisma, drobne umowy, wnioski i inne dokumenty,
  • zadba o zamówienia i dostawy do biura,
  • wesprze Zespół w bieżącej pracy,

a do tego:

  • jest energiczna i z otwartym usposobieniem,
  • samodzielna w działaniu, ale i komunikatywna we współdziałaniu z zespołem,
  • umiejętnie zarządza wieloma zadaniami równocześnie przy jednoczesnej staranności w ich realizacji,
  • lubi różnorodne i ciekawe zadania,
  • pracuje w sposób odpowiedzialny i uporządkowany,
  • sprawnie obsługuje komputer i aplikacje biurowe (MS Word, MS Excel, Outlook) oraz urządzenia biurowe,
  • jest studentem(ką) studiów zaocznych 3-5 rok (dodatkowym atutem będzie kształcenie w kierunku administracja lub prawo) ale nie jest to wymagane,
  • jest dyspozycyjna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Aplikuj jeśli zależy Ci na:

  • bardzo dobrej atmosferze pracy w młodym zespole prawników nastawionym na współdziałanie, dzielenie się wiedzą i rozwój umiejętności,
  • możliwości rozwoju i podnoszeniu kwalifikacji,
  • różnorodności każdego dnia pracy,
  • atrakcyjnym wynagrodzeniu,
  • pracy w nowoczesnym budynku biurowym w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 163 (C200 Office).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: praca@jasinski-kancelaria.pl